Marketing

Cum ne vindem creatiile?

Succesul vanzarii bijuteriilor dvs. nu este dat numai de timpul si efortul pe care il puneti in crearea lor, ci este dat in cea mai mare parte de cum le prezentati lumii si cum le vindeti.
Imaginea este foarte importanta in lumea modei.

Marketingul este un proces complex care include multe activitati:
* Gasirea stilului si identitatii dvs. ca designer, gasirea unei nise.
* Brandingul implica gasirea unui nume (aici si aici), a unui logo (eventual si a unui slogan), a culorilor pentru afacerea ta care sa fie originale, unice si sa te reprezinte ca designer. Cartile de vizita, ambalajul produselor (etichete, pungute de cadouri, etc.), fluturasii, bannerul si alte materiale promotionale trebuie sa fie imprimate si infrumusetate cu brandul tau.
* Calcularea pretului. Fiecare designer este liber sa-si stabileasca preturile dupa cum crede de cuviinta. Calcularea preturilor este o chestiune foarte subiectiva si am putea scrie pagini intregi pe aceasta tema. Indiferent de metoda pentru care optati, trebuie sa va asigurati ca includeti toate cheltuielile (materiale, energie electrica etc.) si ca obtineti un profit pentru a da afacerii dvs. posibilitatea sa creasca. Si nu uitati sa va platiti pentru munca dvs.
* Stabilirea locului si modului convenabil sa va vindeti bijuteriile: magazin online, craft show, targuri, expozitii, magazine, prieteni, cunostinte si familie, petreceri private sau o combinatie din toate acestea.
* Relatiile cu clientii trebuie sa fie ireprosabile.
Aici gasiti un articol interesant despre Cum ne comportam cu clientii la targ?
* Promovare – Facebook, Instagram, Pinterest, newsletter, blog, influencers, networking, implicare comunitara, aparitia intr-un ziar sau revista, etc.
* Feedback. Este recomandat ca dupa incheierea fiecarei vanzari sa obtineti un feedback.
Toate aceste elemente de marketing trebuie sa fie combinate dupa gustul si alegerea dvs. in asa fel incat scopul final sa fie atragerea dar si implinirea si depasirea tuturor asteptarilor clientelei dvs.

Leave a Comment